‘Barbar’ yönetmen: ‘Orijinal korku çalışıyor’

Yazar-yönetmen Zach Cregger, “Smile”, “The Black Phone” ve “Barbarian”ın bu yılki gişe başarısıyla “orijinal korkunun şu anda işe yaradığının” açık ol...

Yazar-yönetmen Zach Cregger, “Smile”, “The Black Phone” ve “Barbarian”ın bu yılki gişe başarısıyla “orijinal korkunun şu anda işe yaradığının” açık olduğunu söylüyor.

Türün uzun süredir “Halloween”, “Saw” ve “The Conjuring” gibi serilere dayanmasına rağmen, Cregger, genç film yapımcılarının beklenmedik şekilde karmaşık temaları keşfetmek için “yaratıcı bir şekilde verimli topraklar” bulduğunu söylüyor.

Cregger’ın ilk solo yönetmenlik denemesi, yaz sonunda uyuyan bir hit olarak övüldü ve 4,5 milyon dolarlık mütevazı bir üretim bütçesiyle dünya çapında 42 milyon dolardan fazla kazandı.

Şimdi yayında mevcut olan film, Airbnb tarafından kiralanan evini Detroit’in yarı yıkık bir bölümünde garip bir şekilde bir yabancı (Bill Skarsgard) tarafından işgal edilmiş bulan genç bir kadının (Georgina Campbell) hikayesini anlatıyor. Bir dizi korku sözleşmesini yıkmaya devam ediyor ve geleneksel tür hayranlarının dışında izleyiciler buldu.

Cregger, “Yeni ve çığır açıcı şeyler isteyen yetişkinler için gidecek çok fazla yer yok” dedi. “Stüdyolar sadece büyük IP süper kahramanlık işlerine para yatırıyor, ki bu benim için 40 yaşında bir adam olarak pek çekici gelmiyor.”

Filmini destekleyecek bir stüdyo bulmakta zorlandı. Cregger, son 15 yılda yapılan her korku filmiyle ilgili yapım şirketlerini araştırdığını ve ardından senaryosunu hepsine gönderdiğini söyledi. Hiçbiri projeyi finanse etmeyi kabul etmedi.

Cregger, evini satmayı ve filmi kendisi ödemek için borca ​​girmeyi düşünürken, Los Angeles merkezli küçük bir prodüksiyon şirketi olan BoulderLight Pictures’ı buldu. “Onu, tonundaki değişimden korkmayan ilk okuyanlar onlardı” dedi.

Bir başka korku yönetmenliği denemesi olan “Smile”, Eylül ayında vizyona girmesinin ardından iki hafta boyunca gişe rekoru kırdı ve dünya çapında 169 milyon dolardan fazla hasılat elde etti. Travmanın dalgalanma etkilerini inceler.

Cregger, izleyicilerin korku ve vahşetten fazlasını sunmayı amaçlayan korku filmlerine yönelik artan iştahı konusunda iyimser; bu eğilimin Jordan Peele’nin “Get Out” ve Ari Aster’ın “Hereditary” gibi filmlere borçlu olduğunu düşünüyor.

Cregger, “Birine Doritos besliyorsunuz, ama sonra içine biraz brokoli atıyorsunuz” dedi. “’Barbar’ın toplumsal bir gündemi yok. Gerçekten değil. Ama orada konuşmaları başlatabileceğini düşündüğüm şeyler var.”

“Barbar” yıldızı Justin Long, “Saint Maud”u ve onun akıl hastalığını keşfetmesini gerekçe göstererek korkunun genellikle şaşırtıcı olan daha derin soruları araştırma yeteneğini övdü. Ve bir oyuncu olarak bile, yönetmenin temalarının hikayeye temiz bir şekilde örüldüğünü söyledi.

Long, “‘Ah, evet, bir dakika, sanırım az önce biraz brokoli yedim’ gibi hissettiğim anlar oldu” dedi.

03 Kas 2022 - 16:16 - Dünya --- Okunma

Son bir ayda karamandan.com sitesinde 1.010.696 gösterim gerçekleşti.



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Karamandan.com Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Karamandan.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Karamandan.com editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Karamandan.com değil haberi geçen ajanstır.


Şehir Markaları

Karamandan.com, Karaman ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (532) 765 24 01
Reklam bilgi


Anket Bugün seçim olsa oyunuz kime?
Tüm anketler